Een dag met… Sophie van Delzen

Sophie is accountmanager op de afdeling Service en Onderhoud bij De Groot & Visser B.V. Een afwisselende baan, vindt ze zelf. Is ze niet bezig met een opname op locatie, dan is ze wel bezig met het maken van offertes en calculaties, meekijken met de planning of opstellen van facturaties. Ze maakt dus eigenlijk het hele proces mee en ziet aan het eind of ze haar werk goed gedaan heeft. En dat is precies wat Sophie zo leuk vindt aan haar werk. “Het beste is als je uiteindelijk een tevreden klant ziet.“

Hotels in aanbouw

Bij een aanvraag voor bijvoorbeeld technisch onderhoud van een gebouw heeft ze informatie nodig om een goede offerte op te stellen. Soms betekent dat dat ze naar dat gebouw toe moet om samen met de klant te kijken wat de wensen zijn. Meestal doet Sophie meerdere bezoeken op een dag. “Laatst moest ik een opname doen in Den Haag. Daarna ga ik dan even langs bij onze monteurs op het project Muzentoren. Dat zijn twee hotels in aanbouw, waarvan ik er van begin tot einde bij ben. Ik bekijk wat de voortgang is en of ze nog dingen nodig hebben.” Daarvoor moet Sophie de bouwplaats op. Gelukkig heeft ze standaard een helm en bouwschoenen in de auto liggen. Ondanks dat krijgt ze nog weleens de waarschuwing dat ze ergens niet doorheen kan, omdat ze dan op de bouwplaats komt. Sophie reageert laconiek: “Dan zwaai ik maar even met mijn bouwhelm en zeg dat ik hier moet zijn.”

Wandelende encyclopedie

In de middag werkt ze haar opnames uit en vraagt prijzen op. Maar als het gaat om het uitzoeken van onderdelen, doet Sophie graag een beroep op haar collega. Volgens Sophie “een wandelende encyclopedie.” Er zit veel kennis bij haar team. Dat komt vooral door de leeftijd van haar collega’s. “Ik maak altijd het grapje dat iedereen dubbel zo oud is als ik.” Natuurlijk maakt ze graag gebruik van hun kennis en ervaring. “Ze willen altijd helpen en komen met hun ervaring vaak met dingen waar ik nog niet aan had gedacht.”

“Dan zwaai ik maar even met mijn bouwhelm en zeg dat ik hier moet zijn.”

Deel dit artikel

Actieve inzet voor vermindering CO2-uitstoot

Bewust omgaan met onze omgeving voor de generaties na ons; dat staat centraal in alles wat wij doen! En zéker ook in wat door de organisatie zelf gedaan wordt. De CO2 -prestatieladder en de CO2-footprint geven inzicht in de stappen die we als bedrijf kunnen nemen om nóg duurzamer te presteren!

Veiligheid begint bij De Groot en Visser al aan de voorkant

Bij De Groot en Visser B.V. hechten we vanzelfsprekend veel waarde aan veilig werken. Afgelopen maand behaalden we de derde trede Veiligheidsladder (tegenwoordig wordt dit de Safety Culture Ladder genoemd). Een belangrijke stap waar wij met de hele organisatie aan werken om veiligheid een nog belangrijkere plaats in onze organisatie te geven.

Onderweg naar een nieuw station Ede-Wageningen

Pal naast het huidige station Ede-Wageningen wordt een nieuw en modern station gebouwd, terwijl het huidige in gebruik blijft. In opdracht van aannemerscombinatie EdesPoort zullen wij de gevels verzorgen.

De Groot en Visser
De Groot en Visser